No nyt on sitten flanellillakin oma virtuaaliblogi. Blogin pitämistä pohdin jo jonkin aikaa, ja sitten päätin, että kai se täytyy blogi perustaa, ja virtuaaliblogi siitä sitten tuli. Mitään hajua ei ole, että miten ahkeraan tätä tulee kirjoiteltua, mutta jos nyt aina kaikki saavutukset ja mullistukset saisi kirjattua tänne ylös, niin olisi aika jees.

Tällä hetkellähän on tavoitteissa saada fwb-ori Tutanhamon MK:sta VIR MVA Ch, se tuleekin sitten olemaan toinen omistamani muotovalio champiooni. Ennen tätä veijaria oli jo Stalight's Supernatural Alien, tutummin vain Sakke. Sakke kuitenkin meni poikansa Fantin oheistuotteena Missulle Forwiceen ja siellä Sakke eleli tyytyväisenä elämänsä viimeiset vuodet. Olihan se muutenkin hieno, Vir Mva Ch, YLA2, KRJ-II. Sellainen komia herrasmiesorii. Kolmas VIR MVA Ch hevoseni tulee olemaan shetlanninponi-orii, NLI Wild Card. Ori kun onnistui saamaan jo ensimmäisistä NJ:n näyttelyistään LKV1 ja BIS sijakin siis tulossa. On mulla todellisuudessa aika hienoja poneja, ne vaan ei kelpaa kenellekään jalostukseen ikinä.

Jostain syystä mulle on iskenyt himo saada welshejä, virtuaalikaviokkaita on muutenkin liikaa, ja tekee mieli rohmuta lisää. Onneksi mulla on perusteltu syy olla kisaamatta koneja tällä hetkellä - VRL ei toimi. Ehkä mä hommaan welshponeja kisailemaan villejä, ja NJ:tä. Niitä kun mulla ei ole kuin yksi ori NJ luokkia koluamassa. Ehkä jossain vaiheessa on enempikin. Jos nyt shetut, puokkiorit, ja muutamat muut saisi kisautettua vain tarpeeksi ensin siellä NJ:ssä. Vaikka ei mun tammat kyllä pärjää, osa oreistakin vain heikosti. Mutta sellaista se on, elämä jatkuu.